Bestellen
Bestellen bij Swedamast Nederland BV is eenvoudig:
- Selecteer de gewenste producten, wijzig eventueel het aantal (met plus en min knop) en klik op de button ‘in winkelmand’. U wordt nu automatisch naar het winkelmand overzicht gestuurd.
- Controleer of uw winkelmand klopt, wijzig eventueel aantallen en klik op ‘winkelmand bijwerken’. Wilt u nog meer producten toevoegen, kies dan voor ‘verder winkelen’. Wilt u uw bestelling afronden? Vul een eventuele kortingscode in. Onderaan komt nu het totaalbedrag van de bestelling te staan, inclusief eventuele verzendkosten. Om verder te gaan, klik op ‘doorgaan naar afrekenen’.
- Vul op het volgende scherm uw persoonlijke gegevens in en voer het adres in waar de bestelling naartoe moet worden verzonden. Eventuele aanvullende opmerkingen kunt u kwijt in het veld ‘extra informatie’.
- Kies vervolgens onderaan de pagina de gewenste betaalmethode.
- Wanneer u op ‘Bestelling plaatsen’ klikt, wordt de bestelling geplaatst. U gaat hiermee een betaalverplichting aan.
Betalen
Bij Swedamast Nederland BV heeft u keuze uit verschillende betaalmethodes, ook wanneer u vanuit het buitenland wilt bestellen. Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een zogeheten SSL-verbinding.
Betalen bij Swedamast Nederland BV kan op de volgende manieren:
- iDeal
- Op rekening
- Klarna Achteraf betalen
Betaalmethodes bij afhalen:
- Contant
- Pin
- Op rekening
Bezorging
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling (pakket) bij uw thuis of werk te laten bezorgen of zelf af te halen bij een afhaalpunt.
U ontvangt per mail een bevestiging over de zending (pakket). In deze mail staat de track en trace code. Dit betreft een link van onze vervoeder waarmee je de zending kan volgen. U ontvangt de track en trace code zodra uw pakket in het sorteercentrum is verwerkt. Meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
Afhankelijk van de grote van uw bestelling kan het door de brievenbus of wordt het aangeboden als pakket. Wanneer u niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen, zal de pakketdienst een tweede poging doen om het pakket alsnog te bezorgen. Daarna zal de pakketdienst het pakket bij een dichtstbijzijnde depot afleveren. De bestelling blijft maximaal drie dagen op het depot liggen. Wordt de bestelling niet afgehaald, dan wordt deze teruggestuurd naar Vlaggenindustrie Groningen B.V. Uw betaalverplichting blijft in stand.
Levertijd
De levertijd van producten bedraagt 1-2 werkdagen.
Wijzigen/annuleren
Het wijzigen en/of annuleren van uw bestelling is vanwege onze snelle verwerkingsprocedure niet mogelijk. Wanneer uw bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling en/of deze gedeeltelijk of in zijn geheel te annuleren.
Retourneren
Bij Swedamast Nederland BV kunt u producten binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen (m.u.v. maatwerk). U kunt hiervoor natuurlijk diverse redenen hebben. Daarom vragen wij u om contact met ons op te nemen (telefonisch of e-mail) voor het op een juiste wijze terugzenden van producten. De verzendkosten voor terugzending zijn voor uw rekening. Wanneer u de bestelling wilt retourneren zal het aankoopbedrag (exclusief de verzendkosten van de heenzending) van de bestelling door ons teruggestort worden, binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Plak het pakket – de producten en een kopie van de aankoopfactuur – zorgvuldig dicht en breng deze bij een postkantoor bij u in de buurt. Uw pakket wordt verstuurd en uw retouraanvraag wordt in behandeling genomen.
Beschadigd / Verkeerd geleverd
Indien u een artikel(en) wilt terugsturen i.v.m. een beschadiging of nalatigheid door Swedamast Nederland BV, neemt u contact op met onze serviceafdeling. Dat kan via ons telefoonnummer: 0594 – 587658 of via ons e-mailadres: info@swedamast.nl. Wij nemen in dit geval de kosten van de retourzending voor onze rekening. Dit is alleen mogelijk voor online bestellingen.
Verwerkingsproces
Op het moment dat u het artikel retour stuurt, duurt het altijd even voordat deze door ons in ontvangst genomen kan worden. Normaliter duurt het 1-2 werkdagen voordat het pakket door POST-NL/DHL wordt afgeleverd. Zodra het pakket bij ons is afgeleverd, wordt deze uiteraard zo spoedig mogelijk verwerkt. U ontvangt uiterlijk met 14 dagen het aankoopbedrag (exclusief de verzendkosten van de heenzending) retour.
Voorwaarden
Artikelen mogen enkel binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden. Stuur de artikelen compleet (inclusief alle toebehorende items bij het artikel) retour. Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.
Klachten
Heeft u klachten over producten die u gekocht hebt bij Swedamast Nederland BV, neem contact op met onze klantenservice. Dat kan via ons telefoonnummer: 0594 – 587658 of via ons e-mailadres: info@swedamast.nl